• وبلاگ : عبور
  • يادداشت : ازدواج موقت سرپوشي كهنه!...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 14 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + فرشيد 

    سلام وقت شما بخير

    من سوالي داشته که اميدوارم به ان پاسخ بدهيد

    من 31 ساله هستم و مجرد مدتي است با خانومي حدود 50 ساله اي که شوهر نداشت ازدواج موقت کرده ام اين خانوم سرپرستي برادرزاده خودش را که پدر و مادرخودش را ازدست داده است برعهده دارد من تصميم گرفته ام که با برادرزاده اين خانوم را بطور دايم به عقد خودم دراورم حال سوال من اين است که

    اولا ايا من ميتوانم با برادرزاده زن موقتم ازدواج کنم يا نه /

    دوم اگر من با اين دختر ازدواج کنم بايد از عمه اين دختر جدا شوم يا ازدواج موقت با عمه و دايم با برادر زاده اش مانعي ندارد

    منتظر جواب شما هستم

    ممنونم

    در برابر گسترش ايدز پيشگام شو

    بخش پاسخ به سوالات در سايت روبان قرمز راه اندازي شد

    از ازدواج موقت چه ميدانيد؟ بکارت چيست؟ راههاي انتقال بيماري ايدز چيست؟ علائم بيماريهاي مقاربتي چيست؟ راههاي پيشگيري از حاملگي؟ روش استفاده از کاندوم؟ چگونه دوست يابي و همسريابي کنيم؟ گناهان جنسي (همجنسبازان، آزادي جنسي، تجاوز)، مسائل مروبط به قبل از ازدواج و...

    پرسشهاي خود را در زمينه‌هاي مربوط به مسائل جنسي، بيماريهاي مقاربتي و.... براي ما ارسال نماييد تا مستندترين پاسخها را براي شما فراهم نماييم.

    همچنين ميتوانيد از بخش فروش اينترنتي محصولات بهداشتي که شامل انواع کاندومهاي APPLE که داراي بهترين کيفيت موجود در بازار ميباشد استفاده نماييد. اين کاندومها داراي کرم بي حس کننده جهت افزايش زمان نزديکي با همسر شده و ژل روان کننده موجود در آن جهت استفاد? بانوان ميباشد که استفاده از آن براي زوجها مناسب ميباشد.

    محصولات سفارش داده شده توسط پيک با بسته بندي محفوظ ارسال ميشود، و تا باز شدن بست? ارسالي محتويات آن مشخص نميباشد. (هزينه پيک رايگان)

    کتاب جامعه شناسي ازدواج موقت(متعه)نوشته مرتضي رضوي

    درباره اين نوشته

    محور بحث

    : ما و عصري كه در آن هستيم

    : مكتب در ميان اين فرهنگ مسلّط

    : آسيب شناسي

    : ماهيت اخدان و ادامه بحث از ماهيت سفاح

    : سر و صدا و مراسم، در عروسي ها

    : ماهيت نكاح

    : نفوذ خزنده سفاح و اخدان در جامعه

    : منشأ سفاح و اخدان در اروپا

    : نکاح متعه

    : ماهيت نكاح متعه

    «اِشهاد بر عقد نكاح» ـ «اِشهاد بر نكاح»

    نسخه آنلاين http://www.binesheno.com/Files/books.php?idVeiw=1132&level=2&subid=1132

    دانلود پي دي اف: http://www.binesheno.com/pdf/halagat3.pdf

    + وبلاگ 
    به زودي اين وبلاگ تعطيل مي شود

    يك نكته اي رو يادم رفت بگم. ببينيد انسان در سن بلوغ از روي غريزه تمايل به جنس مخالف داره. يه تحقيقي كه اخيرا خوندم ميگفت كه از نظر روانشناسان افرادي كه با جنس مخالف خودشون ارتباط دارن (فقط با يك نفر) در امور جاري زندگي موفق ترند. در مورد دانش آموزان مثلا تمركزشون بيشتره.

    خب چه اشكالي داره وقتي اين غريزه در انسان هست بتونه اون رو از راههاي شرعي برآورده كنه؟ اصلا هنر اسلام همين هست كه راه ارضاي هيچ غريزه اي رو نبسته. اما راه هدايت و كنترلش رو هم گفته.

    ضمن اينكه نبايد ازدواج موقت منحصرا راهي باشه براي ارضاي جنسي، ميتونه راهي باشه براي ارضاي عاطفي و روحي رواني.

    با همه اينها اصل كلي اسلام حفظ حريم خانواده هست و آرامش مرد و زن در محيط خانواده. اگه به هر طريقي (حالا ميخواد ازدواج موقت باشه يا چندهمسري يا هر موضوع ديگه اي) اين آرامش به هم بخوره و بنيان خانواده متزلزل بشه اسلام شديدا با اون مخالفه. مرز اسلام حفظ خانواده هست و همه احكام بر اساس اون پايه گذاري شده.

    موفق باشيد

    قبول دارم كه اين مساله خوب مطرح نشد و اصلا آيا مطرح شدنش لازم بود يا خير؟

    اما به هر حال بايد واقعيت رو قبول كرد. چه كسي ميتونه انكار كنه كه بخش عمده جوانان ما دچار بحران عاطفي و جنسي هستن؟ البته اينجا هم مقصر اول مسئولان امر هستن كه چرا نتونستن محيطي رو فراهم كنن كه جوان در محيطي پاك به اين نيازهاش پاسخ بده.

    اما اين دليل نميشه كه وضع فعلي رو ناديده بگيريم. بالاخره براي اين همه فساد و بي بند و باري بايد راهي پيدا كرد يا نه؟ نميگم تنها راهش ازدواج موقته. ولي ميتونه يكي از راههاش باشه.

    ضمن اينكه در اصل ازدواج موقت نبايد شك كرد چون از احكام مسلم اسلامي هست در عين حال مسائل جنبي اون ميتونه مورد بررسي قرار بگيره و احكام جديدي وضع بشه. مثلا مردان متاهل حق ازدواج موقت نداشته باشن. يا مسائل ديگر.

    در مورد اينكه ازدواج موقت براي كساني هست كه امكان ازدواج دائم ندارن هم با شما موافقم. اينكه قبلا بر اين امر تاكيد شده حتي در صورت امكان ازدواج دائم و براي مردان متاهل، اين مربوط ميشه به شرايط خاص كه وجود داشته. مثلا چون اهل سنت متعه رو حرام ميدونستن (و ميدونن) در يك دوره اي تاكيد شده بر اون. (مثل آيه قرآني كه خوردن چهار چيز رو حرام كرده در حاليكه خوردن چيزهايي ديگري هم حرام هست. به خاطر اينكه مشركان خوردن اون چهار چيز رو حلال ميدونستن و قرآن مخصوصا اون چهار چيز رو از باب مضاده با كفار حرام كرده)

    يك: امام عزير اخيرا ! مطلبي نفرمودند. احتمالا شما به تازگي با خبر شديد.

    دو: اين مساله (ترويج ازدواج موقت به صورت يك فرهنگ)احتياج به دستاويز ساختن ندارد و خود به اندازه كافي دلايل محكم براي رد خودش دارد.

    سه: تخريب جايگاه احكام از زماني شروع شد كه سعي كرديم احكام رابا نيازهاي خودمان تطبيق بدهيم و به بعضي كافر شديم و برخي را علم كرده ايم و در فوايد فراوانش داد سخن داديم و براي اجرايش جسارت لازم ميبينيم. اين را جهت اطلاع بنا به گفته هماني كه نه اخيرا كه در همان ابتدا به نيت سوء شان پي برده بود اسلام آمريكايي نامند.

    چهار:كاملا واضح است كه مخالفان با ترويج ازدواج موقت با اصل حكم كه حكم خداست مشكلي نداشته و ندارند. مخالفت بر سر ترويج اين مساله و فرهنگ كردن آن است.

    آخر: حقير كه با اسلام البته نوع محمدي آن مشكلي بحمدالله تا بحال پيدا نكرده ايم .اما حتما اين نصيحت حضرت عالي را فراموش نخواهم كرد. و اصولا خود شناسي بسيار امر ضروري هست.

    ممنون كه قدم رنجه كرديد و تشريف آورديد.

    اسلام امريكايي !

    والا همه چيز امريكاييشو شنيده ( ديده ) بوديم بجز اسلام كه گويا اخيرا (بعد از فرمايشات امام خميني راجع به اين پديده ) دستاويز دوستان براي بيان نظر شخصي به نام اسلام ناب و تخريب جايگاه احكام حلال و حرام جلوه دادن اين احكام گرديده است .

    عدم همخواني احكام الهي با هنجارها و فرهنگ ! هاي جوامع مختلف باعث تغيير آن حكم نزد خدا نميشه

    بهتره وقتي با اسلام يه مساله اي پيدا كرديم صورت مساله رو پاك نكنيم و سعي كنيم خودمونو بيشتر از قبل بشناسيم

    سلام داداشم خيلي زيبا نوشتي اينقدر متين بود كه طولاني شدنش خسته نشدم

    موفق باشي

    سلام

    نوشته شما را كاملا با دقت خواندم. با شما موافقم يك سوال براي من ايجا شد كه دوست دارم شما ويا هر كسي كه اين پيام را مي خواند كمي به آن فكر كند وآن اينكه آيا در جامعه ما مسئله به آن حد رسيده است كه بايد از طرف سران حكومتي مطرح شود ؟ آيا در ميان مسائل فرهنگي ازدواج موقت تبديل به مهمترين مسئله شده ؟! يعني همه راهها براي ازدواج دائم بسته شده كه حال راهي كوتاه و با پيامدها مخرب بهترين راه حل بشمار مي آيد؟!!!

    سلام با شما کاملا موافقم. همه در ها را بسته اند و بعد به نام ديگران و به کام خود حرف مي زنند. فکر کنم امام صادق (ع) در جايي مردان سو استفاده کننده از قوانين ازدواج در اسلام را لعن کرده اند. جوانان ايراني نياز به اين نسخه ها ندارند. آنها که براي هر درد خود از اين نسخه ها مي پيچند کاري به اين حرفها ندارند.رفع نيازهاي معنوي و روحي و بلوغ حاصل از ازدواج دايم در هيچ نوع رابطه اي غير آن به دست نمي آيد چه موقتش و چه دوست دختر و پسر بازي.

    با سلام اگر ميخواهيد بازديد کننده خود را افزايش دهيد و با اين کار به کسب درامد يا هر چيز بپردازيد اين لينکستان تازه راه اندازي شده و از سايتهاي معتبر ايراني پشتيباني ميشود براي مراجعه بر روي وب سايت کليک کرده تا به صحفه مربوطه برويد

    اول لينک را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و بعد لينک خود را ارسال کنيد و در عرض 24 ساعت لينک شما در آرشيو لينکها قرار ميگيرد با سپاس از دوستان

    + زهرا قدياني 

    سلام خواهر

    روي ابرها راه رفتن و هوايي حرف زدن در دولت جناب احمدي نژاد يكي از اصول است. عالي جنابان عادت كرده اند گويا به اين گونه نسخه پيچي ها در سه دقيقه و حل مشكل در حداكثر 5 روز.

    ازدواج موقت بايد با جسارت دنبال شود .. اين حرفيست كه دهان را از ان مي توان پر كرد و آنرا به اطراف پرتاب كرد حال اينكه چه فجايعي قرار است بابتش دامن ملت را بگيرد خدا عالم است .

    خدا وندا اين دو سال را هم خودت به خير بگذران. دلم خيلي پر است.

    سلامت وموفق باشيد.ياعلي....