سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/4/14
3:58 عصر

فاین تذهبون

نوشته سین شین

بسم الله
سلام علیکم

السلام علیک یا فاطمه
خانم اینجا قابل برای عرض ارادت به شما نیست می دانم اما چه کند بینوا ندارد بیش...
خیلی دلم می خواد اینجا رو با کلمات یا هر چیز دیگه ای غرق شادی کنم اما نمی دانم چرا خودم این همه که باید شاد نیستم
نمی دونم شاید باید به ایمانم شک کنم . این حسیه که تولد امام زمان هم بهم دست میده اون زمان هم خیلی دمق بودم اونقدری که همه می فهمیدن نمی دونم اونایی که از دل آدم خبر ندارن پیش خودشون چی فکر می کنن اما شما خودت که از دل فقیر فقرا خبر داری . نمیشه که الکی ادای آدمای خوشحالو درآورد اگه هم بشه من اهلش نیستم . قرآنو که باز کردم این آیه اومد: فاین تذهبون . کجا دارید می دیرید؟ کجا داری میری ؟ اینقدر این زمزمه توی گوشم تکرار شد که رفتم توی بالکن تا بلکه دیگه نشنوم اما بازم فاین تذهبون فاین تذهبون  نشستم روی زمین گفتم بابا تو که نماز می خونی روزه می گیری در کل واجباتتو نصفه نیمه انجام میدی اسم ائمه هم که میآد به قول خودت دلت قنج میره پس .... شنیده بودم که شیطون امثال منو با غرور اسیر خودش می کنه و با یه احساس رضایت از خودت همه چیزو خراب می کنی. دیگه ادامه ندادم  دیگه چیزی هم واسه مغرور شدن  نداشتم . اما اون نجوا هنوزم داشت می گفت فاین تذهبون ؟؟؟؟ فاطمه جان نمی دونم چقدراین حرفم درسته و واقعیه اما حداقل دلم می خواد که اینطوری باشه دلم می خواد فکر کنم این پیام شما بود به من و امثال منی که تو روز چند بار خودشونو جای خدا می ذارن و به کرده هاشون افتخار می کننو به خودشون مدال میدن اخطار به ماها که کجا دارید میرید؟ ایست و این جملات از وجود نورانی علی مرتضی برامون تکرار بشه که:
چه بسیار کسانی که مورد نیکی خدا واقع شوند تا توسط او آزمایش شوند و چه بسیار افرادی که وقتی خداوند گناهانشان را می پوشد، مغرور می شوند و بسا آنان که با سخن خوبی که راجع به خودشان می شنود ، گول می خورند و خداوند کسی را مانند آن که در زندگی فرصتی داشت، برای ابتلائات مختلف، امتحان نکرد.
..............................................................................................................................................
ته نوشت: - ما حالمان خوب است یعنی علی الظاهر (میریم مشهد بعدم میریم خونه خدا بعدم قراره بریم دوباره نمک گیر آقا بشیم). شما چطورید؟
-         کی میدونه برای پاهای قفل شده که پا به راه نمیدن چکار باید کرد؟ لطفا هر کی راهی بلده  زودتر بگه ممکنه دیگه وقتی راه افتادیم راهمون ندن.
-         این وبلاگم داره سر ما بازی در میاره پست می نویسیم نشون نمیده نمی نویسیم نشون میده...