سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/3/14
12:37 عصر

امام مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد.

نوشته سین شین

بسم الله
سلام علیکم
خواستم طبق روال همیشگی مطلبی پیرامون سوء استفاده برخی به اصطلاح مومنان از شخصیت امام برای رسیدن به منافع شخصیشان بنویسم که به دلایلی نشد . بل بشو است دیگر اما بهتر از آن را از زبان خود امام (رحمه الله علیه) برایت می گذارم تا میزان و ترازویی باشد برای محک اعمال برخی که خود را پیرو خط امام (رحمه الله علیه) می دانند.

1- قابل توجه انانی که برای نبیره و ندیده هایش  هم پست مملکتی کنار گذاشته اند.
-- از دختر ایشان نقل است که:
  « امام ما را از تصدی پست های حساس منع می کردند؛ مثلا دوست نداشتند دخترشان نماینده ی مجلس شود. چون می گفتند: «دلم نمی خواهد این احساس و توهم پیدا شود که به خاطر منسوب بودن به من، دخترم فلان پست را گرفته است. یا می گفتند:« ما انقلاب نکردیم که پست بین خودمان تقسیم کنیم و اصلا برای اینکه این شایعه در ذهن مردم بوجود نیاید دنبال این کارها نروید. هزار جور کار دیگر هست که می توانید آن ها را انجام دهید.»»(1)

2- قابل توجه انان که که از شب ها خواب لاس وگاس و کافه های لس آنجلس را می بینند  و روزها برای رسیدن به آرزویشان مجاهدت! می کنند:
  امام به دنبال قطع رابطه با آمریکا در ضمن پیامی این چنین فرمودند:«  ملت شریف ایران! خبر قطع رابطه بین ایران و آمریکا را دریافت کردم و اگر کارتر در عمر خود یک کار کرده باشد که به خیر و صلاح مظلوم است همین قطع رابطه است.»(2)

3- برای آنان که بیشتر عمرشان در افتتاح و کلنگ زنی گذشت:
در باره ی پیشنهاد دیدن سد کرج فرمودند:« هر دیدنی که دیدن ندارد»(3)

4- قابل توجه اساتید محترم دانشگاه و وحوزه که کلاسشان پادگان نظامیست و روحیه علم گرایی را در دانشجو و طلبه له می فرمایند:
در کلاس درس فرمودند: «اینجا که مجلس وعظ و خطابه و یا مجلس روضه خوانی نیست که همه سکوت کرده اید و گوش می دهید! اینجا کلاس درس و بحث است، خاصیت درس این است که یکی اشکالی یا ایرادی بگیرد، اظهار نظری بکند.(در جای دیگر:)کلاس درس که کلاس اموات نیست.(در جای دیگر فرمودند:) بزرگی بزرگان نباید مانع دقت و نظر دهی شما باشد.»(4)

5- قابل توجه آنانی که معتقدند نباید روی دم دشمن پا گذاشت و توی دل مردم را با خبر احتمال حمله ی امریکا و اسراییل خالی می کند:
چون بیم توطئه ی سنگین گروهک ها و و عوامل استعمار می رفت و در این زمینه ها بحث و تحلیل می شد، امام در پایان لبخندی می زدند و می گفتند:« حداکثر این است که بیایند همین جا که ما ایستاده ایم  ما را بکشند، اوج پیروزی و سعادت ما همین است.»(5)
می فرمودند:« نترسید، انسان برای این زنده است که به لقاء الله برسد، چه بهتر که با شهادت به دیدارش نائل گردد.»(6)

سخنان امام (رحمه الله علیه) را که می خوانی برای هر کدامش چندین مصداق پیدا می کنی که کاملا به عکس عمل شده است و همه هم (من جمله بنده ی حقیر) خود را پیرو راستین خط امام می دانیم. شاید همه دنبال امامی هستیم که خواسته هایمان بر او امامت کند و هر انچه ما می خواهیم او گفته باشد و کرده باشد. اما چه بخواهیم و چه نخواهیم امام یکیست و یکی از خصایصش هم این است که تسلیم خودخواهی های امثال ما نمی شود.

(1) فاطمه طباطبایی.ویژه نامه روزنامه اطلاعات:17/3/69
(2)صحیفه ی امام .12/233
(3)مصطفی کفاش زاده .برداشت هایی از سیره ی امام خمینی(ره)12/111
(4)مجله ی طوبی خرداد تیر1385 شماره 7
(5)پا به پای آفتاب.4/177
(6) سرگذشت های ویژه از زندگی امام خمینی(ره)4/14
...............................................................................................
تتمه نوشت: اگر گرافیک و صفحه آرایی بلدید و به اندازه ی یک روز در هفته فرصت دارید در یک کار با منفعت معنوی شرکت کنید.(ما الان با این پیشنهاد رویمان به سنگ پا مانند است)
- عزت خان تو را به خدا انقدر ارادتتان رابه حضرت امام نشان ندهید . برنامه ی همه کانال ها شده امام ، پیام بازرگانی ، امام ، پیام بازرگانی .راستش را بگویید خودتان چقدر می نشینید این برنامه ها رو تماشا می کنید؟ کاش به قدر ذره ای فن تبلیغ و ارتباطات بلد بودید.
- خداوندا ما از شر دشمنان دوست نما حفظ فرما و آنجا یی که دوستان به چشممان دشمن می ایند بی زحمت گوشمان را تابیدن بفرما (البته اگه راه دیگری نبودها)
..............................................................................................
اللهم عجل لولیک الفرج