سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/3/25
10:46 عصر

تو این همه خوش رقصی؟

نوشته سین شین

بسمه تعالی

«بیانیه شورای عالی خواهران مسلمان در اعتراض به سخنان اخیرآقای میرحسین موسوی »

برای چندمین بار ملت غیور و انقلابی ایران حماسه ای بی نظیر آفریدند و در پیش چشم دشمنان و دوستان  به حقیقت افتخاری دوباره را رقم زدند.

مشارکت حداکثری که گروهی در داخل و خارج از آن بیم داشتند به مدد لطف باری تعالی و درک و شعور بالای مردم ایران اسلامی محقق شد، تا همگی دوباره ایمان بیاورند که ایرانی هیچ گاه از انقلاب و امام دست بر نخواهد داشت.

اما در بین شور و شادی رهبری و مردم از این حماسه ی شگرف ،دسته ای که منافعشان به خطر افتاده و در این حماسه خود را بی نصیب و بازنده می بینند، اقدام به بداخلاقی و تحریک به اغتشاش و بی نظمی می کنند و با مظلوم نمایی سعی در به بازی گرفتن احساسات پاک مردم انقلابی داشته ، تا بدین وسیله ،به خیال خام خود، شکافی ناشی از توّهم بین مردم متحد ایران ایجاد کنند.

متأسفانه شاهد آن هستیم که برخی از داوطلبان ریاست جمهوری که موفق به کسب این کرسی خدمتگزاری نشده اند با اقداماتی تلاش می کنند سلامت و نتیجه ی انتخابات را زیر سوال برده و هواداران خودرا به اعتراض خشونت آمیز در برابر آن تحریک  می کنند. مشخصاً شخص آقای موسوی بیانیه ای  در تأیید و تحریک به این اقدامات صادر نموده اند.

در برابر این بیانیه ی سراسر افترا و اغتشاش آمیز جنابعالی سؤال ما این است که این همه تقلا و رودررویی با ملت و رهبری و پشت پا زدن به آرمان هایی که خودتان نیز زمانی بدان پایبند بودید به چه علتی است؟

آیا کسب قدرت (اگر قدرتی باشد) این همه ارزشمند است که شما برای بدست آوردن آن به هروسیله ای متوسل می شوید؟ آیا منافع شما این همه با منافع و آرمان های ملت ایران در تعارض قرار گرفته که رأی قاطع آنها را هم برنمی تابید؟

کجاست آن همه داعیه ی احترام به حقوق شهروندیتان؟

آیا این اکثریتی که در انتخابات شرکت کرده اند شهروند محسوب نمی شوند که حقوقشان محترم باشد؟ شاید لازم باشد تعریف شهروند را دوباره از زبان شمایان بشنویم.

آیا شعار مشارکت سیاسی سر ندادید؟ آیا افرادی که از آنها الگو می گیرید و سخنشان برایتان حجت است بر میزان بالای تحقق مشارکت سیاسی در ایران اذعان نکردند؟ پس چگونه است که شما تحقق شعار مشارکت سیاسی  خودتان را هم تاب نمی آورید؟

آیا داعیه پیروی خط امام را نداشتید؟ پس چگونه است که نمیتوانید حتی رأی مردمی را که به گفته ایشان میزان است محترم بدانید و به آن معتقد باشید؟

چگونه فرآیند و نتیجه ی رأی گیری را بهت آور می دانید و صراحتاً و بی پروا نتیجه را دارای غل و غش اعلام می کنید در حالی که همین تشکیلات و با همین روند سال ها در نظام جمهوری اسلامی اجرا شده و دست بر قضا هم مسلکان خودتان هم به همین واسطه بر سر کار آمده اند؟

آیا سخن مقام معظم رهبری را نشنیدید که فرمودند هر کس به جنجال و درگیری اقدام کند یا خائن است یا بسیار غافل؟

جناب آقای موسوی (نخست وزیر امام(ره)) نگذارید هوس قدرت و مقام و حمایت از منافع گروهی اقلیت خاطره تلخی از حضور شما پس از غیبتی چند ساله را در ذهن ملت به جای بگذارد.

مطمئن باشید  که مردم ایران بی احترامی به رأی و نظرشان و مقابله با آرمان هایشان را تاب نمی آورند و شما برای بار دوم به انزوایی خواهید رفت که شاید طول آن بیش از بیست سال باشد .

شورای عالی خواهران مسلمان نیز در کنار ملت ایران این  اقدامات را قویاً محکوم نموده و به بازندگان جبهه عدالت و صداقت در برابر دروغ و انحراف از موازین اسلامی هشدار می دهد که ملت ایران لجن پراکنی و بی اخلاقی های ایشان را بی جواب نخواهد گذاشت و تحت لوای رهبری عزیز و حکیم حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دامت ظله العالی) ریشه ی نفاق را خواهد خشکاند.

از کلیه ی هواداران فهیم ایشان هم انتظار داریم با درایت و هوشیاری بازیچه دست قدرت طلبان و اغتشاش گران نشده و در کنار سایر برادران و خواهران انقلابی خود به تلاش برای سرافرازی اسلام وایران بپردازند، تا ملت همیشه متحد ایران همچنان امید و الگوی ملت های آزاده ی دنیا باقی بماند.

و السّلام علی من التبع الهدی

شورای عالی خواهران مسلمان