سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/10/8
8:2 عصر

قدم های محکم یقین

نوشته سین شین

بسم الله
سلام علیکم

تکلیف من با اسرائیل چیست؟

از جمله اقدامات مهم و هوشیارانه ای که مسئولین دلسوز انقلاب با همراهی مردم ایران و مهم تر از همه به اراده ی حضرت حق انجام داده اند این بوده که خواسته یا ناخواسته اسرائیل ستیزی (که نتیجه ی ایدئولوژی کلان تر  ظلم ستیزی و استکبار ستیزی است ) از کودکی در افراد نهادینه می شود و کودکان و نوجوانان هم همان احساسی را نسبت به این جرسومه ی فساد دارند که بزرگسالان کامله عقل.

 نهادینه سازی ارزش ظلم ستیزی تهدید بسیار مهمی برای دشمنان به حساب می آید و به جرات می توان گفت که ایشان از وحشت اینکه ملتی یکپارچه هدفش را حذف آن ها از روی زمین قرار داده، خواب به چشمشان نمی آید.

این مساله خود نعمتی بزرگ از جانب حضرت حق است. اما هر نعمتی ممکن است دچار آفاتی هم بشود و از این رو نیاز به مراقبت و حفاظت دارد. آفت این نعمت و خصیصه ی مهم ایرانیان مسلمان هم بی تفاوت شدن افراد نسبت به سایر انسان هاییست که خارج از مرزهای ملی زندگی می کنند و گرفتار جنایات بی حد و حساب انسان نماهایی به نام صهیونسیت ها گشته اند.

این بی تفاوتی گرچه الان بسیار ناچیز است و از افراد معلوم الحالی دیده می شود، ولی بایستی از گسترش آن پیش گیری کرد.

بی تفاوتی یکی از اهداف جنگ های روانی دشمن است که برای رسیدن به آن از تاکتیک هایی استفاده می کنند از جمله:

- دروغ بزرگ ارتباط نظام جمهوری اسلامی ایران با اسراییل !!!! و بازی بودن همه ی این کشمکش ها

- خدشه وارد کردن به اصول و مبانی اسلامی ظلم ستیزی و وظیفه ی مبارزه با استکبار

- ترویج این شبهه که فلسطینیان با رضایت خود سرزمینشان را در اختیار صهیونیست ها گذاشته اند

- ایجاد واهمه از اینکه مبارزه و به عبارتی پا روی دم اسرائیل گذاشتن معادل وقوع جنگ با ایران است و چرا اصولا سری را که درد نمی کند دستمال ببندیم

- ارائه ی راه های دیگری برای مواجههبا اسرائیل غیر از مبارزه (مثل به رسمیت شناختن، طرح صلح، ایجاد دولت ائتلافی و ...)و  (گره ای که با دست باز می شود با دندان باز نمی کنند)


- استفاده از شیوه های غیر مستقیم مثل ترقیب به استفاده از محصولاتی که تولیدکنندگانشان مستقیم یا غیر مستقیم با رژیم صهیونیستی در ارتباطند تا از این راه حساسیت افراد را تسبت به تولید کنندگان مایحتاجشان( همان اسرائیلیون یا وابستگان آنها) کم کنند.مثل تبلیغ محصولات «مگی - نوکیا و ...» از تلویزین اصطلاحا ضدصهیونیستی مان

- تضعیف اندیشه ی نوع دوستی و امت واحده ی اسلامی و رواج اعتقادات ملی گرایانه و ...( کلاه خودتو سفت بچسب باد نبره)

- سعی در ایجاد شکاف بین شیعه و سنی و اینکه ملت فلسطین عمدتا اهل تسنن بوده و شیعیان نمی بایست از ایشان حمایت کنند

و ....

همه ی این ها و تکنیک های دیگری که دشمن بکار می گیرد هم یک هدف کلی را دنبال میکنند و آن نیز ایجاد شک در تکلیف ما در برابر اقدامات صهیونیست هاست و و پاسخ به این سوال که آیا اصلا اسراییل دشمن ماست؟

اگر چنین چیزی محقق شود در همان فرصت کوتاه شک تا رسیدن به مرحله بعدی یقین ،ایشان از فرصت استفاده کرده و اقدامات خود را به سرعت بهژیش میبرند. نمونه اش سکوت و در حقیقت تشکیک در دشمن بودن اسرائیل از دید عرب هاست که نتیجه اش اوضاع کنونی غزه است.

در نهایت بر ماست که پایه های اعتقادی خود را در این مقوله محکم کنیم و برای سایرین نیز این ضرورت را تبیین کنیم.

روشن است که این ها همان دوری از آفات صهیونیست ستیزی است و این حداقل کاریست که شاید بر عهده مان باشد.

.....................................................................

تتمه نوشت: می گویندقصاب ها از بس که خون و سر بریدن و لاشه دیده اند قصی الفلب می شوند(که البته ادعای درستی نیست یا حداقل عمومیت ندارد. از این می ترسم که نکند این همه که به مدد رشد نکنولوژی از جنایت و جنگ و جون ریزی خبر بدسمان میرسد ، قصی القلب شده باشم. از این می ترسم که فردا همین یک ذره دغدغه و نگرانی هم ازمان گرفته شود. نیاید چنین روزی

- پروردگارا  مرا قدرت تحمل درک مصیبت کربلا را عطا کن. نمی خواهم وقتی شمشیر به دستم می دهی اشک مانع جنگیدنم شود.

.....................................................................

بیا   .....   همین!


<      1   2