سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/5/18
9:46 عصر

جواب قلبی

نوشته سین شین

بسم الله
سلام علیکم

 

گفت تو می تونی این حرفو قبول کنی که همه ی هستی بر پایه ی عشق بنا شده

گفتم (اون موقع یک سال کمتر عمر کرده بودم) الان نمیتونم براش علتی پیدا کنم

گفتم ولی قلبا می تونم قبول کنم یعنی دوست دارم که این طور باشه

گفتم تو هم سعی کن بپذیری قلبا

اون موقع یک بحث علمی اعتقادی بود بین دو نفر که سعی می کردن خیلی علمی باشن و آخرش به دلشون حواله کردن جواب ندونسته ها رو

الان اون یک طرف بحث به جواب علمیش رسیده اما این طرف  توی همون جواب قلبیش مونده

راضی ام به جوابی که به خودم دادم

جهانی را دوست دارم که بر پایه عشق بنا شده باشد.

..................................................

تتمه نوشت: دکتر گفت این احساس سنگینی روی سینه بخاطر نفس های عمیق مداومه(البته اسمش این نیست اونم اینو نگفت). با شیطنت به دکتر گفت که اخرش این نفس های عمیق میشه آخیش دکتر . گذاشت به پای بی تجربگی دکتر فکر کرد اگه مثلا یک بیماری قلبی ریوی چیزی تشحیص بده و دست آخر یک نسخه پر و پیمون بده دستش بهتره.

بی تجربگی بود که فکر می کردگرفتگی و سنگینی روی قفسه سینه علت فیزیکی داره.

بی تجربگی بود که فکر می کرد دوای این درد پیش طبیب تجربیه

بی تجربگی بود که فکر می کرد درمانش به داروهای رنگ و وارنگ آدم ساز وابسته است

نه دردی می شناخت و نه علتش رو و نه درمانشو

بی تجربگی بود که بی تجربه مبتلا شده بود

بی تجربگی بود

..................................................

مبتلا شدن به انتظارت چه جوریه؟