• وبلاگ : عبور
  • يادداشت : احساس سوختن
  • نظرات : 1 خصوصي ، 6 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام عليكم..

    عرض شود كه حقير سراپاتقصير به هيچوجه من الوجوه قصد جسارت يا بي ادبي نداشته و نداشتم . انشاءالله نخواهم داشت. ضمن اينكه اصلا خودم رو در حدي نمي بينم كه چنين كاري كنم. و اين صد البته جداي از آن است كه اصولا رحماء بينهم واجب است و هر واجبي طاعتش موجب وجود.!! پس خداي ناكرده اگر گوشه از عرائض بنده چنين القايي داشت، في الحال عرض ادب و طلب عفو مي كنم.. (خودم هم باورم نميشد بتونم اين همه ادبيات بلغور كنم.!!)

    واما بعد..

    در مورد رفتن حقير و اينكه به درخواست دليل پاسخي در خورد داده نشد علتي داشت كه در رفتن نهفته بود.!! (به زبان ساده و دهاتي ما يعني اينكه اصلا كسي نبود كه بخواد پاسخ بده. يعني من نبودم.!) و الا در اين مورد هم قصدي بر جسارت و بي توجهي به خواننده نبود. اما بعض دوستان هستند كه مي دانند اين رفتن جدا قرار به بازنگشتن بود. اما خب بازگشت اتفاق افتاد اما با پاي چلاق.!! كه خب بگذريم..

    اما روزمرگي ها كه شاخ و دم ندارد. همين است كه هست.!! قرار نيست حتما از خود نوشت و از دل وامانده و تن جامانده و عقل ناخوانده. همين خزعبلات و ياوه گويي ها بس است براي روزمره شدن. كه صد البته قلم طنز است و بر طنز خورده نيست. ولو به عنوان..

    واما در مورد ادبيات تبادل نظر و افكار هم خب تا حدود زيادي با شما موافقم. جداي از اينكه حسب عادت براي عده اي غش نمي توانم كرد.! اما قبول دارم كه بايد با خودي ها بهتر از آن بود كه با خلق جهان. هرچند كه مطلق و هميشگي نيست اين سنت.!!

    در پايان از لطف شما تشكر وافي دارم و از بذل عنايتتان ممنون و متشكرم. و مجددا يادآور ميشوم اگر در گوشه اي و كلامي جسارتي و بي ادبي شد، حلال كنيد و به حساب طنازي بگذاريد..

    خسته شدم اينقدر اداي معلم ادبيات سال سوم دبيرستانمو درآوردم.!

    يه كلام اينكه دعوا نداريم و جنگي دركار نيست.!! حق تا حدودي با شماست. انشاءالله كه شما هم هميشه با حق باشيد..

    يازهرا(س)./

    سلام عليكم..

    حقير سراپاتقصير اصلا در مقام پاسخ برنيومدم كه نتيجه اش بر آشفته شدن باشه..

    غرض عرض چند نكته كوتاه بود..

    واما در مورد ديد باز هم بايد خدمتتون عارض بشم كه اصولا ديد بنده در اين يكشال گذشته به ميزان خيلي بيش از زياد ضعيف شده. حتي با همين عينكي هم كه به چشم دارم بعضا خيلي از مسائل رو درست نمي تونم ببينم. و البته از وقتي كه اين ضربه آخري هم به سرم وارد شده، ديگه همون نيمچه ديدم هم داره از بين ميره. نهايتا انتظار ديد باز نداشته باشيد از بنده..

    خاصه اينكه راه مستقيم يكي است و بيشتر نيست.!!

    همين و يازهرا(س)./

    پاسخ

    بسيار مشرف فرموديد كه مكرر تشريف آورديد. چون ديدتان اجازه ديدين نمي دهد(به گفته خودتان) بهتر ديدم واضح تر توضيح دهم !!!دست بر قضا بنده هم به همين قائل هستم كه راه مستقيم يكي است و بيشتر نيست و صد البته كمتر هم نيست و اصلا انتقاد بنده در ابعاد راه و مسير و مسقيم و غير مستقيم نبود و تنها اعتراضي بود به زياده از حد شكسته نفسي شما كه متاسفانه در خيلي از وبلاگ ها باب شده و خواننده را ...... و درمورد اينكه جدي نگرفيتم رفتن حضرت عالي را به اين دليل بود كه از رفتنتان پيدا بود و درخواست بنده و برخي ديگر براي ذكر دلايل رفتنتان بي پاسخ ماند !!! (كه باز هم دست برقضا بنده هم فضاي نت را تنها يك فرصت مي دانم و نه چيز ديگر) و در مورد اينكه جدي نميگيرم كه از روزمرگي ها مي نويسيد بدليل اينكه همان چند پستي كه نوشته بوديد نقض گفته تان بود و ......اما دست آخر اينكه به خودم توصيه مي كنم با هر موضوعي در ابعاد خودش برخورد كنم و از ادبيات بهتري براي تبادل نظر انهم با كساني كه احتمالا ( اگر نمره عينكمان خيلي بالا نرفته و اجازه بدهد) مشتركاتي با تو دارند استفاده كني كه اين تنها تو نيستي كه مي خواهي مستقيم بماني و جوياي راه راستي ....

    مجددا سلام عليكم..

    فراموشم شد كه عرض كنم: اگر ميلتان به خواندن خزعبلات نيست، مجاهدين هنوزم هست. مي توانيد نخوانيد.!!

    همين./

    پاسخ

    شريعتي ميگه: خداوندا ! به من قدرت تحمل عقيده مخالف ارزاني كن.و حقير ميگم: خداوندا ! به من قدرت تحمل سلايق مخالف را ارزاني كن.
    سلام بر شما عزادار حضرت مادر-سلام الله عليها-
    درود بر شما و نگاه واقع بينانه شما
    متاسفانه شاهديم كه اكثريت قريب به اتفاق عزاداريها و عزاداران لبريز شور هستند و دريغ از شعور....
    ان شاالله خود خانوم به ما اين فهم فاطمي رو عنايت بفرمايند..
    يه دهه گذشت و ما...
    دعا كنيد از دهه دوم بهره مند بشيم...
    يازهرا-ملتمس دعا

    سلامممممممممممممممممم

    فضاي وبلاگ فضاي سوگواريه ولي من نمي دونم چرا باز اين جوري هيجان زده سلام دادم!

    سمانه جان خيييلي خوب مي نويسي . واسه مام دعا كن تو رو خدا

    سلام خواهر جونم!

    خوبي؟

    آره حق با توئه عزيزم...

    چقدر زيبا نوشتي. خوشحالم كه نوشته ات حقيقتاً جاي تامل داشت و كليشه نبود.

    اما چقدر فاطمي بودن و سوختن سخته...دل شير مي خواد و البته توفيق...

    يا علي