سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/8/9
7:39 صبح

اشک دراکولا

نوشته سین شین

بسم الله

سلام علیکم

دراکولا موجودی است که ناخواسته دارای هیبتی کاذب شده . گرچه خود هیچ ادعایی نداشته ولی بعضی شاید از همین موضوع سواستفاد نموده و چون موجود کمروییست و خیلی در جامعه دیده نمی شود و کسی به راحتی نمی تواند حقیقت این موجود را کشف کند از او موجودی با قدرتی افسانه ای ساخته اند. موجودی به اندازه ی یک مارمولک اما با هیبتی غول آسا که خیلی ها را مو بر بدن ایستاده می دارد.!!!

اما دراکولای داستان ما با وجود اینکه واقعا یک دراکولا (مارمولک) است با همه ی خصوصیاتش؛ چند ویژگی خاص هم دارد. اینکه او یک تمساح زاده است. و در نتیجه ی این اتفاق او خصوصیات یک تمساح را دارد منهای جثه ای بزرگ دندان هایی برنده و آرواره ای قوی، می پرسید اینکه هیچ چیزش به تمساح نرفته؟ عرض می کنم چرا اتفاقا

دراکولای کوچک ما به واسطه ی همان هیبت کذایی که از بی اطلاعی سایرین عادیش شده سعی می کند فرزند خلفی برای بابا تمساحش باشد. اما حمله کردن و رودررو با یک گاومیش چند تنی شدن و با یک چرخش استخوان هایش را خورد کردن کار این کوچولو نیست  خودش هم به این آگاه هست به همین دلیل او جنبه های دیگر پدر را دریافت کرده و به مدد پشت پرده بودن از آنها به قوت استفاده می کند.

اما مهمترین استراتژی این مارمولک کوچولوی ترسناک چیست؟

.
.
.

او اشک می ریزد.

بله او اگر چه تنوانسته در قدرت و توانایی بدنی به پدر خود شباهتی پیدا کند ولی با این شگرد این خلا ها را پر می نماید. و از این بابت بایستی او را فرزند خلف تمساح نامید. بابای تمساحش هم هرجا تنواند (یا موقعش نباشد) از قدرت بدنی اش استفاده کند اشک می ریزد و طعمه را در دام احساسات می اندازد. طعمه ها هم که معمولا از صیادشان اطلاع درستی ندارند با تمام موجود در مراسم باشکوه احساسی تمساح شرکت می کنند .  و آنقدر غرق در این همدردی کودکانه می شوند که ...و در دهان تمساح به خود می آیند.

دراکولای ما نیز همین گونه عمل می کند .اشک می ریزد و برای طعمه اش از خودش و اینکه چقدر مظلوم است و پدر مستبدش چگونه خواسته های خودش را بر وی تحمیل می کند و چه و چه می گوید و اشک می ریزد. طعمه ی ساده لوح هم که گول جسه ی نحیف و حرف های جگرسوز دراکولا را خورده با او اشک می ریزد به حدی که دیگر جز اشک هیچ نمی بیند ....

.

.

.

دهان تمساح پایان قصه ی ماست جاییکه چشمان طعمه باز شده اند. و حقیقت آشکار

 

و حالا چند سوال: چرا یک تمساح فرزند دراکولا دارد؟

آیا دراکولا تنها طعمه یاب پدر است؟ چه چیزی عاید خودش می شود؟

آیا دراکولا تا ابد می تواند فرزند تمساح بماند؟ بهتر بگویم آیا تمساح تا همیشه وی را فززند خود می داند و یا ...

آیا طعمه ها همیشه طعمه می مانند؟

.............................................................

تتمه نوشت:

- گوشه ای نوشته بود: از باب جبرئیل خارج شوید در حالیکه چشمتان به خانه ی زهرا(س) باشد.

.............................................................

اللهم عجل لولیک الفرج